Saa gaar turen il Sydney…

Efter 21 timer paa vingerne i selskab med Thai Airways og deres fantastiske service, kan jeg kun sige en ting – Av min numse! Og bevares, jeg har da lavet alle de oevelser Mr.-Avoid-Economyclass-Syndrome anbefaler, men rundt om jorden i fly kan vist draebe enhvers bagdel!
Det er foerste gang jeg har floejet saa langt, det har vaeret en oplevelse – specielt jetlaggen har vaeret en af de mindre sjove oplevelser. Men bevaebnet med Ipod Touch der kan praestere alle verdens ure, har jeg aldrig vaeret i tvivl om klokken!

Det er nu det gaelder! Rose hentede os i lufthavnen som aftalt og koerte os ud paa Concord Hospitalet. Vi bor 5 paa huset – 5 piger, alle danske og alle paa ca. samme alder.
Vi har hver vores varelse, og selvom det ligner noget fra krigens tid, der bare har faaet lov at staa, saa er det det vi kalder hjem – i hvert fald de naeste 3 mdr.
Vi deler koekken og badevaerelse alle sammen, inklusiv et par karkelakker, edderkopper og en enkelt gekko – men der er masser af plads, saa vi klager ikke!
Det er selvfoelgelig ogsaa Australien, her er kryb alle vegne, og saa laenge jeg ikke kan hoere dem traekke vejret, saa er jeg glad!

Klokken er 00.24 (Sydney er 10 timer foran), vi sidder og spiser natmad…. Turen er igang…. Foelg med folkens!

About nursetrip

Kristine, pige 22 år og sygeplejestuderende. Denne blog er oprettet som led i min tur til Sydney Australien, hvor jeg skal i klinik på Concorde Hospitalet i brandsårsenheden. Jeg skal afsted 3 mdr. og har tænkt mig at smide forskellige billeder og videoer ud på siden, samt blogge. Jeg tager først afsted d. 29. januar, og ved endnu ikke hvor travlt jeg får dernede. Men har du nogen spørgsmål eller kommentarer - så skriv endelig! // Kristine
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment